خدمات دکتر محمد ثابت

دکتر ثابت

دکتر محمد ثابت پس ازاخذ دیپلم با رتبه اول در دبیرستان خوارزمی تهران درسن ۱۷ سالگی وارد دانشکده پزشکی شدند وپس ازاتمام دوره پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران وارد رشته جراحی عمومی گردید و در سال 1386 با اخذ رتبه ی ممتاز در امتحانات بورد تخصصی این رشته فارغ التحصیل شدند. دکتر محمد ثابت سپس وارد رشته ی فوق تخصصی جراحی پلاستیک در دانشگاه علوم پزشکی ایران (بیمارستان حضرت فاطمه) در تهران شدند که در سال 1392 موفق به اخذ مدرک فوق تخصص در جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی شدند و از همان سال به عضویت دائم انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS) درآمدند.

‌ از جمله تجربیات دکتر ثابت میتوان به انجام حدود بیش از 6000 جراحی در حیطه جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی اشاره نمود که بیش از نیمی از آنها در حوزه جراحی های زیبایی بوده است.

ادامه ی مطلب

راه‌های مشاوره با دکتر ثابت

مقالات


لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. جراحی لیفت ابرو، چین و چروک ها را کاهش می دهد، خطوط اخم را بهبود می بخشد و ابروها را در حالت جوانی قرار می دهد. لیفت ابرو انواع مختلفی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم .


بوتاکس خط خنده یکی از بهترین روش‌های است که می‌توان با استفاده از آن جوانی و شادابی را به پوست بازگرداند چین و چروک و خطوط ناشی از خنده را به راحتی از بین برد.


بوتاکس پیشانی یک تکنیک پزشکی زیبایی است که برای از بین بردن موقت خطوط و چین و چروک پیشانی از طریق تزریق بوتاکس به این ناحیه انجام می‌شود.


تزریق ژل لب درحال حاضر یکی از محبوب ترین ترندهای زیبایی است که افراد زیادی تمایل به انجام این تکنیک دارند.