انواع تزریق ژل | هزینه تزریق ژل به سینه

هزینه تزریق ژل به گونه | تزریق ژل به سینه | هزینه تزریق ژل

انواع تزریق ژل و هزینه آن

تزریق ژل یک راهکار درمانی است که برای جوانسازی پوست و برجسته سازی مناطقی از بدن که طی افزایش سن حجم خود را از دست داده اند به کار می رود. این روش بدون جراحی است و نتایج مطلوبی را با دوران ریکاوری کوتاه به همراه دارد. تزریق ژل در نواحی مختلفی مثل لب، گونه، خط خنده و … انجام می‌شود. ماندگاری این روش به نوع ژلی که مصرف شده است بستگی دارد و از شش ماه تا چند سال طول می‌کشد.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به طور کلی به موارد مختلفی مانند نوع و برند محصول، میزان تزریق و پزشکی که تزریق را انجام می‌دهد، بستگی دارد. تزریق ژل (dermal fillers)در نواحی مختلف صورت هزینه‌های مختلفی دارد و طبیعتا استفاده از ژل های با ماندگاری بیشتر و کیفیت بهتر نیز هزینه بالاتری دارد. اما اگر قصد انجام تزریق ژل دارید بیشتر به کیفیت کار توجه کنید تا قیمت آن چون اگر کیفیت پایین باشد ممکن است عوارضی داشته باشد که با پرداخت چندین برابر این هزینه‌ها نتوانید این عوارض را جبران کنید.

نمونه تزریق ژل | هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به گونه | هزینه تزریق ژل به لب

موارد تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل

  1. نوع ژل مورد استفاده

  2. میزان ژل مورد نیاز در هزینه تزریق ژل

  3. دستمزد پزشک

هزینه تزریق ژل بینی

هزینه و قیمت برای هر شخص با توجه به میزان تزریق و روش تزریق متغییر است.

به نسبت هزینه‌های بسیار سنگینی که عمل زیبایی بینی دارد تزریق ژل بینی، قیمت بسیار پایینی دارد. تزریق ژل به بینی برای برطرف کردن فرورفتگی بینی استفاده می شود.

هزینه تزریق ژل لب

 هزینه تزریق ژل لب به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

1 - در بسیاری از موارد مقدار ژل مورد نیاز برای فرم دهی و برجسته کردن لب‌ها، یک سی سی کافی است اما این میزان تزریق ژل به سلیقه افراد و فرم مورد نظر آنها بستگی دارد که ممکن است مقدار بیشتری نیاز داشته باشند.

2- نوع ژل مصرفی که قیمت ژل‌ها بسته به شرکت تولید کننده آنها متفاوت است.

3 - محل کلینیک یا مطب یکی از عوامل مهم متغیر بودن قیمت محسوب می‌شود.

هزینه تزریق ژل لب | دکتر محمد ثابت

هزينه تزريق ژل به سينه  | هزینه تزریق ژل خط خنده | هزینه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل خط خنده

 در وهله‌ی اول هزینه تزریق ژل خط خنده، به میزان عمق و طول خط خنده بستگی دارد. به این صورت که هر چقدر عمیق تر و طولانی تر، طبیعتا برای پر کردن آن میزان ژل بیشتری نیاز است. از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه ژل خط خنده نوع ژل تزریقی است البته در نظر داشته باشید که استفاده از ژل‌های باغلظت بالاتر بهتر است. در نهایت تعیین هزینه تزریق ژل به منطقه‌ی زندگی و شرایط اقتصادی آن منطقه هم بستگی دارد.

هزینه ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه‌ می‌تواند با توجه به ناحیه محل سکونت، میزان ژل مورد نیاز که طبق سلیقه و نظر بیمار متفاوت است. با توجه به اینکه عمل گونه گذاری یک روش درمانی زیبایی محسوب می شود، هزینه این درمان معمولاً تحت پوشش بیمه‌های خدمات درمانی نیست و در نهایت بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد.

هزینه تزریق ژل به سینه

موارد زیادی در تعیین هزینه نهایی تزریق ژل دخیل می‌باشد که از جمله آن می‌توان به دستمزد پزشک اشاره کرد که با توجه به تخصص، مهارت، تجربه و البته توانایی‌های وی دستخوش تغییراتی می‌شود. همچنین نباید از موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجهیزات، خدمات و کیفیت موادی که مورد استفاده قرار می‌دهند، غافل شد. از آنجا که تزریق ژل به سینه بسیار حساس است و با کوچکترین اشتباه ممکن است خسارات زیادی به فرد وارد شود بهتر است که در کنار اهمیت به هزینه‌ها به معتبر بودن کلینیک و با تجربه بودن پزشک اهمیت دهید.

هزینه تزریق ژل لب | تزريق ژل به سينه قيمت

هزينه تزريق ژل به سينه | تزریق ژل به باسن | هزینه تزریق چربی به باسن  | تزریق چربی به باسن

هزینه تزریق ژل برای باسن

در تعیین هزینه نهایی تزریق ژل به باسن عوامل زیادی موثر است. از جمله آنها می‌توان به تخصص، مهارت و البته تجربه پزشک مربوطه اشاره نمود. همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک و تجهیزات و امکانات و خدماتی آن مرکز به بیماران ارائه می‌دهد. بغیر از این موارد برند ژلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله مهمترین مواردی هستند که در تعیین هزینه نهایی دخیل می‌باشند.

هزینه تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل پیشانی یک عمل زیبایی به حساب می آید به همین دلیل شامل بیمه نمی‌شود و به مواردی چون میزان ژل مورد استفاده شده، نوع ژل استفاده شده، اندازه سطح پیشانی، دستمزد متخصص پوست و همچنین محیط زندگی وموقعیت جغرافیایی بستگی دارد. هزینه تزریق ژل پیشانی بسته به خدماتی که کلینیک مربوطه ارائه می دهد متفاوت است. قیمت تزریق ژل پیشانی بر مبنای نوع ژل و میزان ژلی که استفاده می‌شود، میزان چین و چروک روی پیشانی محاسبه می‌شود. 

هزینه تزریق ژل زیر چشم

برای افراد مختلف هزینه تزریق ژل متفاوت است و با توجه به ناحیه تحت درمان، مشکلات ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز، هزینه پزشک و محل جغرافیایی تعیین می‌شودماندگاری تزریق ژل به زیر چشم معمولا بیشتر از سایر نواحی صورت می‌باشد. 

هزینه تزریق ژل به زیر چشم به نوع و مقدار و برند ژل مورد استفاده و تعداد سرنگ‌های تزریق شده بستگی دارد.

هزینه تزریق ژل سینه | دکتر محمد ثابت

هزینه تزریق ژل به زیر چشم | ماندگاری تزریق ژل به زیر چشم |  تزريق ژل به سينه قيمت

هزینه تزریق ژل چانه

قیمت تزریق ژل چانه ممکن است باتوجه به عوامل متعددی، متفاوت باشد. قیمت های تزریق ژل بسته به کشور، شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می‌کنید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. همچنین هزینه های انجام تزریق ژل ممکن است در کلینیک های معروف یا شناخته شده و متخصصان با تجربه بالاتر باشد. برند و نوع فیلر هم می تواند بر هزینه نهایی تزریق تاثیر بگذارد چراکه برخی از مارک‌های فیلر ممکن است گران تر از سایرین باشند. مقدار و میزان استفاده از ژل نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل است. امکانات ارائه شده توسط کلینیک، سطح راحتی و خدمات اضافی نیز ممکن است بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.

هزینه‌های تزریق ژل در نقاط مختلف صورت

هزینه تزریق ژل در قسمت‌های مختلف صورت بسته به نوع ژل، تعداد جلسات تزریق ژل، تجربه پزشک، شرایط زیباجو و منطقه‌ای جغرافیای، متفاوت است. هزینه تزریق فیلر هر جلسه ممکن است بر اساس مقدار فیلر لازم برای تزریق و تعداد نقاطی که باید تزریق شود تغییر کند. لازم به ذکر است که بر اساس منطقه جغرافیایی ممکن است بخاطر شرایط اقتصادی، فرهنگی و قوانین محلی هزینه تزریق ژل دارای نوسانات زیادی باشد.

 دکتر محمد ثابت | فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

به اشتراک بگذارید :